8 קילו כבר השלתי מעליי: רוצות לדעת איך?

 

אז איך השלתי מעליי 8 קילו?
שנים שאני מתאמנת, רצה ועושה כושר, אבל הייתה תקופה ארוכה שבה לא ראיתי תוצאות ולא היה שינוי.
אולי שמתם לב לשינוי שעברתי בשנה וחצי האחרונה (8 ק"ג פחות) ואולי לא, אבל זה לא משנה, כי אני שמתי לב!
פתאום התחלתי להרגיש יותר קלילה ואנרגטית…
הבנתי שמצאתי את הדרך ושסוף סוף זה עובד לי!
הבנתי שכושר לבד לא יעזור לי, החלטתי לעשות שינוי בתזונה כמובן בשילוב עם האימונים שאני הכי אוהבת.
ולאט לאט הבנתי מה אני כן צריכה לאכול ומה לא עושה לי טוב.

 

8 קילו כבר השלתי מעליי: רוצות לדעת איך?

8 קילו כבר השלתי מעליי: רוצות לדעת איך?

תזונה נכונה

הבנתי שחלבון בשילוב נכון של פחמימות בונה את השרירים ונותן לי כוח להמשיך.
הבנתי ששילוב של ירקות בכל ארוחה חשוב, ושאסור לדלג על אף אחד מאבות המזון.
הבנתי שסידן הוא אחד המרכיבים החשובים ביותר לחיזוק העצמות בעיקר אצל נשים ובעיקר אצל נשים הרצות למרחקים ארוכים כמוני.
חשיבות גדולה מאוד יש לסידן במניעת שברי מאמץ הנגרמים ממחסור בסידן.
ההמלצה לצריכת סידן עבור ספורטאים היא 1500 – 1600 מ"ג סידן ביום.

קצת על סידן

מצאתי שילוב מושלם של סידן וחלבון עם ערכי תזונה גבוהים עם ערכי שומן נמוכים בגבינת הריקוטה שמקורה באיטליה.
זה לא חדש שאני אוהבת אוכל איטלקי,
ומי שמכיר אותי יודע שאני אעדיף ארוחה איטלקית על כל ארוחה אחרת…
ב-100 גרם גבינת ריקוטה יש כ 620 מ״ג סידן!
ויתרה מכך הגבינה מכילה חלבון מסוג WHEY בעל ערך גבוהה והוא נספג בצורה טובה יותר בגוף,
כל זאת מכיוון שמייצרים את הגבינה ממי הגבינה המכילים את החלבון האיכותי WHEY.

גבינת ריקוטה מלאה בסידן וחלבון

גבינת ריקוטה מלאה בסידן וחלבון

 

אחת מהנאות החיים – אוכל

אוכל הוא אחד מהנאות החיים, אני אוהבת מאוד לאכול וחשוב לי ליהנות מהאוכל, ולא פחות מזה חשוב לי שהאוכל יהיה בריא, ונכון לי!
הגוף מכיר לך תודה כשאתה מכניס אליו את המזון שהוא צריך בזמן הנכון ובכמות הנכונה.
זה נכון שמידי פעם אני מרשה לעצמי להתפנק, אבל זה קורה אחת ל… ואני אף פעם לא מגזימה! וגם אם כן אני יודעת לאזן, וחוץ מזה אם לא נהנה מהאוכל אז מה זה שווה?
ברגע שלמדתי להכיר ולהבין מה נכון לי התחלתי לראות תוצאות!
אז מי שחושב שכושר ושרפת שומנים עושה את ההבדל, שידע שתזונה נכונה היא 70% מהתהליך!

דוגמה לתפריט יומי:

ארוחת בוקר
יוגורט 1.5% + 2 כפות קוואקר

ארוחת ביניים:
פרי

ארוחת צהריים:
חזה עוף + אורז + ברוקולי מאודה

ארוחת ביניים:
סלט ירקות עם טונה וביצה קשה

ארוחת ערב:
2 פרוסות לחם כוסמין עם גבינת ריקוטה ואבוקדו

זאת רק דוגמה לתפריט של יום אחד מתוך התפריט השבועי שלי,
מדגישה לכם להתייעץ עם דיאטנית לפני שאתם מרכיבים לכם תפריט.

טיפ קטן ממני:

אם אתם רוצים לעשות תהליך תתחילו בקטנה, לא לעשות שינוי דרסטי בבת אחת, תתייעצו עם מומחים,
אל תעשו משהו על דעת עצמכם שלא תזיקו לעצמכם, ותיהנו מהדרך כי זה הכי חשוב!!

 

Comments

comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d בלוגרים אהבו את זה: