• טיפים לחיים בריאים

     

    עוד לא יצא לי לכתוב על זה, ונראה לי שהגיע הזמן,

    במיוחד כי זה חלק בלתי נפרד מלהיות אמא…

    כל החיים אני שומרת על הכושר ומשתדלת מאוד להתמיד,

    חשובה לי מאוד הבריאות, ומצד שני אני מאוד אוהבת לאכול, וזה לא חייב לסתור אחד את השני.

    לאכול אוכל בריא לא אומר שהאוכל לא טעים, חלק מהנאות החיים זה אוכל, ואפשר להיות ולאכול כל עוד זה במידה הנכונה, וכמובן לא לשכוח לעשות ספורט.

    בשנים האחרונות לקחתי על עצמי אתגר: לרוץ 10 ק"מ, לאחת כמוני שהייתה בכושר אבל אף פעם לא רצה יותר מריצת 2000 בתיכון זה היה אתגר, אבל הייתי בטוחה שאני אצליח לעשות את זה עם אימונים מתאימים וקצת רצון.
    אז הצטרפתי לקבוצת ריצה והשאר כבר היסטוריה, יש מאחורי מספר מכובד של מרוצים בהם השתתפתי והאתגר הגדול שעשיתי בשנה שעברה היה מרוץ "הר לעמק" מדובר במירוץ שליחים שבפעם הראשונה יצא לי לרוץ 30 ק"מ ב 24 שעות עם 2 הפסקות. חוויה מדהימה שבחיים לא אשכח! וזה היה 10 חודשים אחרי ששיר נולדה!!!

     

    מירוץ הר לעמק 2014

    מירוץ הר לעמק 2014

     

    לא מזמן ביקרתי בהרצאה של יופלה דיאט על אורח חיים בריא והסכמתי עם הרבה ממה שאמרה הדיאטנית המרצה, טליה לביא. לשמור על אורח חיים בריא מאוד קל ליישם, כל עוד שומרים על איזון ועבודה עם הראש.

    יש לי כמה טיפים שיכולים לעזור לכם:

    1. מתחשק לכם משהו מתוק?
      תעצרו רגע ותחשבו אם באמת אתם זקוקים או שסתם בא לכם? אז עצרתם, יופי, מה עכשיו? עכשיו תחשבו בחכמה ותבחרו משהו שניתן פתרון לחשק שלכם , יש היום פתרונות דיאטטיים טעימים שיכולים לתת לכם מענה בלי לשלם מחיר גבוה.
    2. אתם מוצאים את עצמכם פותחים את המקרר, סתם בלי סיבה? תעצרו! תסגרו את המקרר ותצאו לריצה (או כל פעילות ספורטיבית אחרת…) אחרי הריצה תוכלו לפתוח את המקרר בלי רגשות אשם, עדיף להוציא מהמקרר משהו מרווה כמו משקה יוגורט כמו משקה היוגורט של יופלה עם סטיביה 0% שומן, והוא מתוק ומתאים בדיוק לאחר פעילות ספורטיבית.

     

    דיאט יופלה 0%

    דיאט יופלה 0%

     

    1. תשתדלו לעשות כושר לפחות 3 פעמים בשבוע, זה לא הרבה, תקדישו שעה של פעילות ספורטיבית וזה בהחלט מספיק.
    2. אם אתם מאלו שאוהבים ארוחות ליליות, תנסו להקדים אותם ולא לאכול בשעות מאוחרות של הלילה לפני השינה, הגוף צריך מספיק זמן לעכל את האוכל לפני השינה.
    3. תחייכו ותהיו שמחים, תחשבו חיובי ותיהנו מהחיים, אכילה מתוך תסכול / עצבים / עצבות יכולה לגרום להשמנה. אז קחו את החיים בקלות ותיהנו מכל רגע!
    4. תציבו לעצמכם אתגרים וחלומות, לא תאמינו עד כמה רחוק אפשר להגיע עם קצת רצון ומחשבה.

    מאחלת לכולכם המון בריאות!

     

     

    Comments

    comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

%d בלוגרים אהבו את זה: