• חוויות מסיור לילה בעולם האגדות בגן הבוטני

אני כל כך שמחה שהצלחנו לנסוע בשבוע שעבר עם הבנות לירושלים.

נסיעה של 40-45 דקות מהמרכז בשביל חוויה מדהימה לבנות!

לפני שנסענו סיפרתי לאופיר ושיר שאנחנו הולכים לעשות סיור לילה בגן הבוטני ונמצא שם פיות, שדונים ויהיו כל מיני פעילויות לילדים.

שיר התרגשה כי היא הבינה שהיא הולכת לפגוש לראשונה פיה אמיתית…. (שברור לכולנו שזאת לא…) בכל מקרה הייתה התרגשות רבה מצד הבנות.

לילה מהאגדות בשביל התגליות

חוויות מסיור לילה בעולם האגדות בגן הבוטני

כשהגענו לגן הבוטני השעה הייתה 19:30 ועדיין היה אור….

אך ברגע שנכנסנו למתחם התחיל להחשיך וכל היופי של המקום עם התאורה הכניס אותנו לאווירה של עולם האגדות….

בכניסה קיבלנו מפה וכתב חידה אותו מפענחים ע"י סימנים שחלקם רשומים בכתב החידה וחלקם מגלים על השלטים במהלך הסיור בגן

מפת שביל התגליות

פגשנו את שומרת היער החביבה בכניסה לגן והיא כיוונה אותנו לתחילת המסלול

שומרת היער

לאחר מכן עצרנו בתחנה הראשונה אצל מספר הסיפורים שסיפר סיפור מעניין מאוד!

אופיר ומספר הסיפורים

התחלנו בסיור ואופיר התחילה במלאכת פתרון כתב החידה

אופיר פותרת את כתב החידה

הגענו לתחנה 2 מפל הפיות: מקום קסום עם מנגינה נעימה ושלל פרפרים ופיות מעופפים במפל

מפל הפיות הקסום

בתחנה 3 ביצת השדונים: תוכלו למצוא שדונים חמודים ויש טלסקופים שאפשר להציץ על הביצה ולראות את הצמחים מקרוב

ביצת השדונים

ממש כמו באגדות

בתחנה 4 מכרות הגמדים: ישנה פעילות מציאת זהב במכרה, הילדים מקבלים רשתות, מסננים חול ואבנים ומוצאים אבני זהב קטנות,

הבנות כל כך התלהבו ממציאת אבני הזהב ומעצם העובדה שהן יכולות לשמור את האבנים למזכרת

מכרות הגמדים

בתחנה 5 מטיילים ביער הנסתר: התאורה מדהימה ומכניסה אותנו לאווירה מיוחדת ומהנה

בתחנה 6 מגיעים ליער הפיות: שם הבנות קיבלו מהפיות את ברכת המשאלות, אופיר ושיר ביקשו משאלות ושלחו אותן עם רוחות הקסם לאוויר

מבקשות משאלה ביער הפיות

תחנה 7 והאחרונה הגענו על מעבה האדמה: שהוא למעשה עץ יער גדול ששוכב על האדמה ואפשר להיכנס לתוכו ולראות כיצד העץ נראה מבפנים

החיים בתוך עץ יער עתיק

בסוף המסלול תמצאו רחבה ענקית בה ניתן לשבת לנוח לאכול ולשתות, ויש גם עמדה קטנה עם גמדה שמחלקת אבני "יהלומים" וכרטיס של זכוכית מגדלת.

סוף המסלול

הבנות מאוד נהנו וסיפרו לחברות שלהן ביום למחרת על הפיות שפגשו, על הזהב שמצאו ועל היער הקסום עם השדונים והפרפרים.

אין ספק שזו חוויה מיוחדת מאוד, גם אנחנו ההורים מאוד נהננו, כתב החידה היה רעיון נפלא להעסיק את הגדולים במציאת האותיות לאורך המסלול.

משך המסלול בין שעה לשעתיים תלוי עד כמה אתם מתעכבים בכל תחנה.

הפעילות היא לכל המשפחה מתאים לילדים בגילאי 3-12 (לא מתאים לעגלות ילדים).

למינוף ושדרוג החוויה מומלץ להגיע בתחפושות הקשורות לאגדות!

ועכשיו לכל פרטים איך מגיעים, עלות הכרטיסים, ואיפה רוכשים כרטיסים:

שעות פעילות במהלך הקיץ:

ימים א-ה ושבת  בין השעות 17:00-22:30

מחירים:

עלות כרטיס אחד לאדם: 45 ₪

מנויי הגן הבוטני ומחזיקי כרטיס תושב ירושלים בתוקף: 35 ₪

כרטיס משפחתי: 190 ₪ (זוג+3 ילדים), כרטיס משפחתי לתושבי ירושלים או מנויי הגן הבוטני 150 ₪ (זוג+3 ילדים), כל ילד נוסף מהמשפחה בתוספת של 30 ₪.