• חוויות מבילוי בספארק המים ימית 2000

מקום בילוי נוסף שיצא לנו לבקר בו בחופש הגדול הוא ספארק המים ימית 2000

פארק המים ימית ממוקם בלב פארק פרס הירוק בסמוך למתחם הבילוי והפנאי "לה פארק".

שנים שלא ביקרתי במקום, וזכרתי אותו לגמרי שונה, טוב אז הייתי נערה, והיום אני אמא ככה שהזכרון היה רלבנטי לתקופה ההיא….

הפארק השתדרג משמעותית מאז הפעם האחרונה שאני ביקרתי בו והוא משתרע על כ-60 דונם ויש בו כל כך הרבה אטרקציות מים המתאימות לכל הגילאים החל מהפיצפונים ועד המבוגרים.

חוויות מבילוי בספארק המים ימית 2000

הגענו כל המשפחה: זוג + 2 והתמקמנו צמוד למתחם של "עולם הילדים" – מתחם שעשועי מים ענקי שהגיע הישר מהולנד, במתחם יש בריכת שעשועים חיצונית בצורת לוויתן ענק בגודל 1000 מטר, משטח התזה יחודי בגודל 80 מטרים, ג'טים וברזי התזה, מתחם מפלי מים, ברזים, חביות ומשאבות שעשוע, מגלשות ילדים פתוחות וסגורות, מעברי זחילה במים, מטריית מים ענקית ועוד.

מתחם עולם הילדים - ימית 2000

מתחם עולם הילדים – ימית 2000

בצמוד למתחם "עולם הילדים" נמצא גם מתחם טרופי לפעוטות עם בריכה בה אפשר להשתכשך במים ולגלוש במגלשות המתאימות לפעוטות.

בריכה טרופית לפעוטות - ימית 2000

בריכה טרופית לפעוטות – ימית 2000

חוויות מבילוי בספארק המים ימית 2000

אחרי שהבנות נהנו ב-2 המתחמים של עולם הילדים החלטנו לגוון וללכת איתן לבריכת השחיה האולימפית.

חלק קטן מהבריכה מוצלל ע"י צילון באזור של המים הרדודים, וזה מצויין בעיקר עבור הילדים

בריכה אולימפית - ימית 2000

בריכה אולימפית – ימית 2000

צמוד לבריכה האולימפית ממוקמות מגלשות המים הגבוהות ביותר בארץ!!!

מגלשות היי ספיד -High Speed:

טייפון – Typhoon – צהוב – מתאים לגיל 7+ , מוגבל לגובה 1.20  ומעלה.
    הוריקן – Hurricane – צהוב – מתאים לגיל 7+, מוגבל לגובה 1.20 ומעלה.
    אנקונדה – Anaconda – כחולה – מגיל 5+ לילדים חובה מצופים וליווי הורה.
    קוברה – Cobra– כחולה – מגיל 5+ לילדים חובה מצופים וליווי הורה.

אני מאוד אוהבת אקסטרים אז ברור שעליתי על המגלשה הצהובה, הימנית קצת יותר מפחידה אז עליתי על השמאלית (בתמונה למטה) היה מדהים!!!

מגלשות מים - ימית 2000

מגלשות מים – ימית 2000

מגלשות הקשת- Rainbow Slides

שמונה מגלשות מים גבוהות ומפותלות בכל צבעי הקשת ומכאן שמן. מתאים לגיל 2+ בליווי הורה ומגיל 5+ ללא ליווי.

מגלשות הקשת - ימית 2000

מגלשות הקשת – ימית 2000

מגלשות במגדל האקסטרים:

בלאק הול – Black Hole – מגלשה שכולה חור שחור, נכנסים לתוך חושך ופתאום מגלים אפקטים של תאורת לדים צבעונית ומרהיבה, כמובן שניסיתי את המגלשה וזו הייתה חוויה מדהימה!!

סופר קמיקזה – Super Kamikaza – מגלשה סופר מהירה בטירוף, מתאים לבני 5. הגלישה ביחידים בלבד ולא בזוגות

אמזונס – Amazonas – מגלשת אבובים מגניבה מתאים לגיל 5+. הגלישה מותרת ביחידים בלבד.

2 מגלשות מיוחדות הממוקמות ליד מגדל האקסטרים:

ספייס בול – Space Bowl – מגלשת אקסטרים מהירה עם בריכת נחיתה עגולה ומסחררת. מתאים לבני 10+ ושיודעים לשחות.

בננה ג'אמפ – Banana Jump – מגלשות באנג'י גבוהות שיקפיצו אתכם לבריכה בעומק 4 מטרים. מתאים לגיל 10+ ושיודעים לשחות.

אטרקציות נוספות:

בריכת גלים מקורה, מתקני ספא מפנקים, מגרשי ספורט מכל הסוגים ,חדר כושר משוכלל (למנויים בלבד), במת בידור, מתחם אירועים וחוגים (למנויים בלבד) ושפע של אטרקציות לכל המשפחה.

הגענו לפארק בשעה 9 וחצי בבוקר, כמובן שהצטיידנו בארוחת בוקר מהבית, לא שמנו לב מרוב הנאה ופתאום גילינו שהשעה 12 בצהריים, אז את ארוחת הבוקר אכלנו בצהריים, וכשסיימנו לכייף בפארק ורצינו ללכת הביתה, החלטנו לסיים את היום עם ארוחה במתחם "לה פארק" שמציע מגוון של מסעדות וגם רשתות מזון המהיר כמו פיצה דומינוס, מקדונלדס ועוד…

חזרנו הביתה בסביבות 19:00 עייפים ומרוצים!

וכך עבר לו עוד יום מהנה בחופש הגדול…

איפה וכמה עולה?

כתובת הפארק: מפרץ שלמה 66 חולון

יש חניה חינם!!

מחיר מוזל באתר האינטרנט של ימית 2000 ב-83 ש"ח (מחיר מלא בקופה 104 ש"ח) – לחצו כאן לאתר

לקבלת הכרטיסים שנרכשו באתר יש לגשת לעמדות הכרטוס המהיר בכניסות אל הפארק.

שימו לב: חובה להגיע עם כרטיס האשראי איתו בוצעה ההזמנה!

*ילד מגיל 2 חייב כרטיס

תבדקו מבצעים בחברות האשראי כי תמיד יש מבצעים של 1+1 או הנחות תמורת נקודות.

Comments

comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.